menusearch
salmanhashemi.ir

سید سلمان هاشمی: شفاف سازی دقیق بکارگیری جوانان بومی باعث اعتماد و آرامش جو روانی جامعه خواهد شد

جستجو
۱۴۰۰/۹/۱۲ جمعه
(0)
(0)
سید سلمان هاشمی: شفاف سازی دقیق بکارگیری جوانان بومی باعث اعتماد و آرامش جو روانی جامعه خواهد شد
سید سلمان هاشمی: شفاف سازی دقیق بکارگیری جوانان بومی  باعث اعتماد و آرامش جو روانی جامعه خواهد شد

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی، سید سلمان هاشمی امام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فرارسیدن روز دانشجو؛عنوان کرد: یکی از ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، داشتن معرفت دینی عمیق نسبت به خدا و پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام) است. خداباوری، ولایت پذیری در اعماق دلش رسوخ کند. از نظر علمی قوی به طوری که اهل مطالعه ،تعقل و تفکر باشد و در حوزه علم و تخصص خودش صاحب ابداع و نظریه و حرف جدید باشد.

 

وی افزود: دارای بصیرت باشد، یعنی در زمان فتنه توانایی تشخیص راه حق از باطل را داشته باشد و دشمن شناس باشد، دارای بینش انقلابی باشد و نداشتن تفکر سکولار، چرا که عدم ورود دین به سیاست از نمونه های تفکر سکولار است.

 

سید سلمان هاشمی با تاکید بر توزیع هوشمند مواد غذایی و محصولات کشاورزی در سامانه بازارگام؛بیان کرد: تاکنون درخصوص کالاهای اساسی ،همه شاهد گرانی بودیم. انتظار همه ما از دولت سیزدهم ارزان شدن کالاهای اساسی مردم است. البته در هفته ای که گذشت، عرضه سه قلم کالای اساسی به صورت سامانه ‌ای آغاز شد تا گام مهمی در مسیر حذف دلالی در بازار کالاهای اساسی برداشته شود.

 

وی افزود: توزیع هوشمند مواد غذایی و محصولات کشاورزی دو هدف را دنبال می‌کند. یک: از بین بردن واسطه ها و دلالان است و هدف دیگر نظارت و کنترل بازار به صورت هوشمند است. بدون شک یکی از نخستین آثار چنین طرح‌ هایی که واسطه‌ ها را کنار می‌زند، بازگشت امنیت روانی به جامعه در حوزه دسترسی به مواد غذایی است و امیدواریم که با توزیع هوشمند مواد غذایی توسط وزارت جهاد کشاورزی و قطع نمودن زنجیره دلالان، شاهد آرامش روانی جامعه، در حوزه معیشت مردم و مهار تورم و گرانی، باشیم.

 

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به لزوم پیگیری نحوه بکار گیری و استخدام جوانان بومی، در شرکت گاز بید بلند؛ گفت: در هفته ی گذشته، پیگیر مساله بکار گیری جوانان بومی، از طریق ،فرمانداری و مسئولین شرکت گاز بید بلند، بودیم، که با توجه به بررسی های انجام شده نیاز شرکت یک سوم نیروهای شاغل در شرکت تهران جنوب بود و طبق گفته های مسئولین مربوطه افراد زیر دیپلم صددرصد بومی هستند و 67 درصد جوانان بومی را افرادی که دارای مدرک دیپلم به بالا بودندرا تشکیل می‌دهند و همچنین مقرر شد، مابقی 34 درصد افرادی که دارای تخصص باشند به اداره کار مراجعه کنند،تا جذب این شرکت شوند.

 

هاشمی در پایان تاکید کرد: درخواست اکید ما همچنان از مسئولین شرکت بید بلند و اداره کار، این است که جهت اعتماد سازی و آرامش جو روانی جامعه، نسبت به بکار گیری این جوانان بومی شفاف سازی دقیقی صورت بگیرد و درخواست دیگری که از فرماندار و مسئولین مربوطه داریم این است که حداقل بقیه افراد شاغل در شرکت تهران جنوب که نتوانستند جذب شرکت گاز بید بلند شوند تا آخر سال بیمه بیکاری برای آنها در نظر گرفته شود تا شرمنده همسر و فرزندان خود و گرفتار اقساط و بدهی های عقب مانده در این موقع از سال نشوند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر