menusearch
salmanhashemi.ir

حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: شورای تامین، طرح خلع سلاح عمومی را در شهرستان بندر ماهشهر اجرائی کند

جستجو
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ جمعه
(0)
(0)
حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: شورای تامین، طرح خلع سلاح عمومی را در شهرستان بندر ماهشهر اجرائی کند
حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی: شورای تامین، طرح خلع سلاح عمومی را در شهرستان بندر ماهشهر اجرائی کند

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرک طالقانی حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی امام جمعه ؛ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی با گرامیداشت 12 بهمن ماه سالروز ورود تاریخی پیرجماران اظهار کرد: در 12بهمن 1357حضرت امام خمینی پس از قریب به 15سال دوری و تبعید از وطن، در میان استقبال پر شور مردم قدم به خاک ایران اسلامی گذاشت و بزرگترین استقبال تاریخ در تهران شکل گرفت، جمعیت استقبال کننده در طول 33کیلومتر از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا (س) را بین 5تا 8 میلیون نفر یعنی بیش از جمعیت آن روز تهران تخمین زدند،12 بهمن روز پیروزی اراده ملت و رهبری بر طاغوتیان بود.

 

وی با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه بیان داشت: دهه فجر فرصتی است جهت ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی،زندگی کوتاه اما پر نور حضرت زهرای اطهر(س) در تمام ابعاد شخصی، عبادی، اجتماعی، سیاسی و خانوادگی مملو از حکمت و معرفت بود،حضرت فاطمه زهرا (س) در واقع تجسمی تمام نما از ولایت مداری بود.

امام جمعه شهرک طالقانی افزود: اگر به مطالعه در موضوع ریشه های پیدایش انقلاب اسلامی بپردازیم به راحتی به این حقیقت پی خواهیم برد که رمز پیروزی و دوام انقلاب اسلامی، توجه به معارف والای اسلامی و اهل بیت (ع) است.

هاشمی ادامه داد: این انقلاب متعلق به حضرت فاطمه زهرا(س) است به همین دلیل با تکیه بر آرمانهای مشخصی به حرکت خود ادامه میدهد،انقلاب اسلامی در واقع با دفاع همه جانبه حضرت زهرا(ع) از ولایت آغاز شده است، ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب از همین دفاع از ولایت که تفکر فاطمی است، سرچشمه می‌گیرد.

 

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۴ بهمن ماه روز فناوری فضایی؛بیان کرد: پیشرفت‏هاى علمى، دستاورد بزرگ درون زاى انقلاب اسلامی در چهل سالگى است،ازجمله دستاوردهاى غرورآفرین انقلاب اسلامى ایران، دستیابى به پیشرفت علمى با اتکا به توان داخلى و کوشش و تلاش جوانان با ایمان و دانشمندانى است که در این عرصه فعالیت نموده و نه تنها انحصار کشورهاى غربى بر بسیارى از علوم را شکستند، بلکه پا به عرصه‏ هایى از علم و فناورى گذاشتند که براى همگان حیرت ‏انگیز است.

 

سیدسلمان هاشمی افزود: فناورى فضایى ازجمله این عرصه ‏هاست، دستیابى به این فناورىو ورود به عرصه فضا،رشد علمى در عرصه اقتصادى را نیز به همراه دارد؛ چراکه امروزه بسیارى از مطالعات در زمینه‏ هایى همچون کشاورزى، زمین‏ شناسى، هواشناسى، اکتشافات معادن و ذخایر زیرزمینى همچون نفت و فلزات گران‏بها،و نیز ارائه خدمات در حوزه‏ هاى خدمات شهرى، محیط زیست و مدیریت بلایاى طبیعى و صنایع مخابراتى از طریق ماهواره‏ هایى انجام مى‏ شود که در مدار زمین قرار دارند، اکنون، جمهورى اسلامى به ‏عنوان نهمین کشور صاحب این فناورى در دنیا شناخته شود و جایگاه مقتدرى را در این حوزه کسب کرده است.

 

 

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به مصاحبه اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب ‏الله لبنان؛ عنوان کرد: صحبت های سید حسن نصر الله وحشت را به جان اسراییلی ها انداخت، آنچه بیشترین وحشت را در بین صهیونیست ها ایجاد می‌کند علاوه بر تعداد نجومی موشک های حزب الله،دقت برخورد آن به هدف ،برد و قدرت تخریب آن هاست.

هاشمی افزود: سید حسن نصرالله نه تنها بیمار نبود، بلکه در نهایت صحت، نقشه راه آینده مقاومت، امکانات و راهبرد جدید آن در پاسخگویی به صهیونیستها را تبیین کرد و لرزه بر ارکان آنها انداخت.

وی در ادامه گفت: قدرت بازدارندگی حزب الله همواره عامل وحشت رژیم صهیونیستی است،رژیم صهیونیستی از تهدیدات مقاومت سخت وحشت دارد زیرا می‌داند که ویژگی مقاومت این است که هرگز تهدید تو خالی نکرده است.

 

حجت الاسلام هاشمی با تسلیت شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی؛عنوان کرد: با توجه به افزایش حوادث امنیتی و سرقت های مسلحانه در شهرستان بندر ماهشهر طی ماه های اخیر که روان مردم را مشوش کرده ضروریست، ضروریست شورای تامین، طرح خلع سلاح عمومی را در شهرستان بندر ماهشهر اجرائی کند.

 

وی تاکید کرد: شهرستان بندرماهشهر نباید محلی برای جولان دادن افراد شرور و مخلان نظم و امنیت باشد، برای پیشگیری و مقابله با حوادث لازم است پلیس فتا از ابزارهای تکنولوژی و فناوری روز استفاده کند.

 

امام جمعه شهرک طالقانی با تقدیر و تشکر ازحضور رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت عبدالکریم آلبوغبیش در میز خدمت این هفته نماز جمعه شهرک طالقانی؛خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در توزیع کالاهای اساسی در مناطق محروم و بی بضاعت صورت گرفته است و ضروریست تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همراه با نظارت دقیق بر قیمت ها دردستور کار این اداره قرار بگیرد.

 

وی در پایان یادآور شد: در آغاز دهه فجر شاهد کلنگ زنی دو دبیرستان پسرانه و دخترانه با حضور استاندار خوزستان و مسوولین شهرستان بندرماهشهرخواهیم بود.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر