menusearch
salmanhashemi.ir

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی:حضور مردم در راهپیمایى‏ ها یکى از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است

جستجو
۱۳۹۷/۱۱/۱۹ جمعه
(0)
(0)
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی:حضور مردم در راهپیمایى‏ ها یکى از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی:حضور مردم در راهپیمایى‏ ها یکى از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛اظهار کرد: فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزى انقلاب اسلامى ایران، دشمنان انقلاب اسلامى را که آرزوى ندیدن این ایام را در سر مى ‏پروراندند، آشفته و عصبانى کرده است، در طول چهار دهه گذشته، ملت بزرگ ایران با حضور در صحنه‏ هاى مختلف انقلاب اسلامى عشق، علاقه و وفادارى خود به انقلاب اسلامى و آرمان‏هاى آن‏را نشان داده‏ اند و یکى از مهم‏ترین مظاهر این حضور را مى‏توان در راهپیمایى ۲۲ بهمن ماه مشاهده کرد که بُهت جهانیان را به همراه داشته است.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایى‏ ها یکى از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است، دشمنان، همراهى و اعتقاد مردم به نظام و انقلاب را در این مناسبت‏ها ارزیابى مى‏کنند، لذا ما باید براى حفظ امنیت و استقلال کشور، حضور هرچه با شکوه‏تر در راهپیمایى ۲۲ بهمن داشته باشیم.

هاشمی ادامه داد: ملت ما با حضور در راهپیمایى ۲۲بهمن امسال، عهد و پیمان خود را با مقام معظم رهبرى تجدید خواهند کرد و نشان خواهند داد که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب مى ‏دانند.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن؛ عنوان کرد: در طول ماه‏هاى اخیر و با آغاز جنگ تمام عیار اقتصادى دشمن، تلاش شده تا با افزایش فشارهاى اقتصادى، زمینه‏هاى ایجاد نارضایتى در میان مردم فراهم آید. در این میان، برخى سوء مدیریت‏ها نیز افزون شده و مردم را بیش از گذشته درگیر معضلاتى اقتصادى کرده است.

وی افزود: دشمن در این میان، چشم انتظار است تا نتیجه جنگ اقتصادى و تحریم‏ها را در راهپیمایى ۲۲ بهمن و با کاسته شدن از حضور مردم ببیند! با این نگاه اهمیت حضور مردم در راهپیمایى دوچندان خواهد شد و این پیام را براى دشمنان خواهد داشت که ملت ایران نسبت به نقش دشمن آگاه است و هرچند معضلات اقتصادى پیش آمده مشکلاتى را براى زندگى مردم فراهم آورده است، اما ملت به‏خوبى علل و عوامل شکل‏دهنده این وضعیت را مى‏شناسد و در برابر فشار دشمن کوتاه نخواهد آمد و در پازل استکبار جهانى بازى نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی با تسلیت فرارسیدن شب شهادت حضرت فاطمه زهراء(س)؛بیان کرد: زمانیکه حضرت زهرا(س) علیه جریان نفاق به مبارزه پرداخت، به درستى درک نموده بود که این جریان با استفاده از رسانه روز یعنى منبر و خطابه سعى دارد با اشاعه دروغ و وارونه نمودن حقیقت، هدف خود را تحقق بخشد، ایشان نیز از این ابزار به بهترین شکل بهره برده و زبان به خطبه خوانى گشود و با بیان دقیق ترین حکمت‏ها و اسرار شریعت اسلام و تحلیل تاریخ سیاسى آن که نشان از علم و عصمتى بود که تنها در خاندان رسالت قابل ظهور بود، حقانیت خود و خانواده خویش را به همگان ثابت نماید و این‏که رهبرى این شریعت الهى تنها سزاوار برگزیدگان خداوند است.

وی گفت: خطبه حضرت زهراء(س) همراه با متانت،حجب و حیا و عفاف که الگوی دختران امروزی است همراه بود، خطاب به آن دسته از کسانیکه می‌گویند حجاب محدویت می‌آورد، باید گفت سخت در اشتباهند بلکه حجاب مصونیت می‌آورد، اگر بخواهیم زن را به یک کالای ارزشمند تشبیه کنیم، انسان هر کالای ارزشمندی که دارد،سعی می‌کند آن را از دید دیگران محفوظ بدارد.

خطیب نمازجمعه شهرک طالقانی متذکر شد: متاسفانه طبق گزارشهای رسیده در یکی از پارک های شهرستان در ملا عام، بانوان به اسم ورزش حرکات ناموزونی اجرا شده که این مساله زیبنده شهرستان بندر ماهشهر با این همه افتخارات و دادن شهدای گرانقدر نیست،دل خانواده های شهدا را جریحه دار نکنیم.

وی در ادامه گفت: آیا زیبنده شهرستان بندر ماهشهر است که در این ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)،در یکی از تالارهای بندرماهشهر جشن عروسی برپا شود، مسوولین مربوطه متذکر اینگونه برنامه ها باشند.

 

سید سلمان هاشمی یادآور شد: دو راهپیمایی بزرگ در روزهای شنبه و دوشنبه در پیش رو داریم، فردا روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حرکت دسته جات عزاداری از شهرک طالقانی،مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) و راهپیمایی روز دوشنبه یوم الله 22 بهمن، قرآن می‌فرماید هیچ حرکت دسته‌جمعی که کفار را عصبانی کند صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه برای آن پاداش عمل صالح ثبت می‌شود. آری، راهپیمایی‌هایی که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانی کند، عمل صالح است.

وی افزود: این راهپیمایی‏‌ها (بخصوص آنگاه که از طریق وسایل ارتباط جمعی و ماهواره‏‌ها منعکس می‌شود) اگر برای اهداف مقدسی صورت گیرد، نوعی حضور در صحنه، عبادت دسته جمعی و امر به معروف و نهی از منکر عملی و عامل تقویت روحیّه مردم و تهدید دشمن است.

 

امام جمعه شهرک طالقانی با تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان بندرماهشهر خاطر نشان کرد: وجود و پای کار بودن فرماندار توانمند و کارآمد شهرستان بندرماهشهر آقای محسن بیرانوند که انصافاً توجه ویژه ای به مناطق محروم و کم برخوردار خصوصاً شهرک طالقانی دارد،قابل تحسین است. امید است با وجود ایشان شاهد محرومیت زدایی و برقراری عدالت اجتماعی در شهرستان بندر ماهشهر باشیم.

وی گفت: از مدیریت آموزش و پرورش بندر ماهشهر که با پیگیری های مستمرشان شاهد کلنگ زنی دو هنرستان کار و دانش، دخترانه و پسرانه در شهرک طالقانی بودیم تشکر می‌نماییم و از مسؤولین اجرایی ساخت هر دو دبیرستان،خواستاریم در بحث اشتغال و به کار گیری نیروی های بومی در ساخت این مدرسه، با توجه به تاکید استاندار، این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام هاشمی در پایان عنوان کرد: حضور پزشکان متخصص جهت ویزیت بیماران در مصلای نماز جمعه شهرک طالقانی در نوع خود یک حرکت جهادی بود که جا دارد از تمام دست اندرکاران و متولیان این طرح تشکر و قدردانی نمایم، به امید روزی که در شهرک طالقانی شاهد احداث درمانگاه تامین اجتماعی باشیم تا مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر