menusearch
salmanhashemi.ir

شیخ حسین لفته پور امام جمعه موقت شهرک طالقانی: مسوولین باید به مطالبه مردم گوش کنند و خود نیز مطالبه گر باشند

جستجو
۱۴۰۰/۸/۲۱ جمعه
(0)
(0)
شیخ حسین لفته پور امام جمعه موقت شهرک طالقانی: مسوولین باید به مطالبه مردم گوش کنند و خود نیز مطالبه گر باشند
شیخ حسین لفته پور امام جمعه موقت شهرک طالقانی: مسوولین باید به مطالبه مردم گوش کنند و خود نیز مطالبه گر باشند

به گزارش روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی؛شیخ حسین لفته پور امام جمعه موقت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن عسکری(علیه السلام) عنوان کرد: امام حسن عسکری خطاب به مردم می‌فرماید: شما در عمری زندگی می‌کند که پایان پذیر است و رو به نقصان هستید و رو به زیادت نیستید و این روزها اندک هستند و مرگ و برزخی وجود دارد. مرگ به ناگهان اتفاق می‌افتد و اجازه نمی‌گیرد پس باید برای این روز آماده باشیم و اعمال نیک و خیر توشه راه داشته باشیم.

 

وی با تسلیت فرارسیدن وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) ؛بیان کرد: در شان این بانوی بزرگوار روایات متعددی وارد شده که در مدح و ستایش ایشان است. زیارتی که مردم به زیارت ایشان نائل می‌شوند زیارت وارده است که روایت داریم ثواب زیارت این بانوی بزرگوار با ثواب زیارت امام رضا علیه السلام برابری می‌کند.

 

امام جمعه موقت شهرک طالقانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح استان و شهرستان؛ گفت: تغیییر نباید فقط در نام صورت بگیرد بلکه تغییر باید در عمل باشد مردم باید ببینند و این تغییر ملموس و محسوس باشد. در هر دوره شورا و شهرداری کارهایی صورت گرفته است و خروجی هایی داشته اما با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود، این شهرستان نیازمند اقدامات بیشتر و موثرتری است، باید بندرماهشهر که قطب صنعتی کشور است امکاناتی در خور و شان خود داشته باشد این موضوع بارها و بارها از تریبون نماز جمعه توسط سید سلمان هاشمی امام جمعه بزرگوار بیان و مطالبه شده است.

وی افزود: مطالبه گری باید در وجود همه مردم باشد و این چنین نباشد که عده ای مطالبه گر و عده ای ساکت باشند و چه بسا در برابر مطالبه گران هم بایستند. چرا برخی از مسوولین از مطالبه گری ترس و واهمه دارند.مطالبه گری اول باید در بین مردم باشد و این مشکلات باید به مسوولین انعکاس داده شود و مسوول باید در مقابل مطالبه گری اول به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کند و ثانیا کارهایی که در توانش نیست را از مسوول و مقام بالاتر مطالبه کند. مطالبه گری نیز باید در حیطه شوون اسلااست در ان انصاف رعایت شود.

 

شیخ حسین لفته پور در پایان گفت: متاسفانه برخی از مسوولین بجای اینکه با مردم مدارا کنند جبهه می‌گیرند و در صدد تخریب آن شخصیت مطالبه گر بر می‌آیند و این به دور از انصاف است آن هم در مقابل مطالبه گری عمومی که در آن مسائل و مشکلات شهرستان مطالبه میشود .خود مسوول به مطالبه مردم گوش کند و خود نیز مطالبه گر باشد و ان شاءالله شاهد تغییرات در این حیطه باشیم.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر