menusearch
salmanhashemi.ir

حجت الاسلام و المسلمین سیدسلمان هاشمی: اربعین تجلی گفتمان ستیز با ظلم و استکبار با اسم رمز هیات من الذله است/ وضعیت بهداشت،سلامت وآب شرب منطقه اسف بار است که چرا مردم مناطق مختلف شهرستان آب شرب را خریداری می‌کنند؟!

جستجو
۱۳۹۷/۷/۲۷ جمعه
(0)
(0)
حجت الاسلام و المسلمین سیدسلمان هاشمی: اربعین تجلی گفتمان ستیز با ظلم و استکبار با اسم رمز هیات من الذله است/ وضعیت بهداشت،سلامت وآب شرب منطقه اسف بار است که چرا مردم مناطق مختلف شهرستان آب شرب را خریداری می‌کنند؟!
حجت الاسلام و المسلمین سیدسلمان هاشمی: اربعین تجلی گفتمان ستیز با ظلم و استکبار با اسم رمز هیات من الذله است/ وضعیت بهداشت،سلامت وآب شرب منطقه اسف بار است که چرا مردم مناطق مختلف شهرستان آب شرب را خریداری می‌کنند؟!

به گزارش رابط عمومی دفتر امام جمعه شهرک طالقانی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی با اشاره به فرارسیدن ایام زیارت اربعین حسینی عنوان کرد:زیارت اربعین یکی از نشانه های انسان مومن است که در باب زیارت امام حسین(ع) روایات و فضائل زیادی گفته شده است،در فضیلت زیارت امام حسین (ع) آمده است هر قدم حسنه ای است و با هر قدم گناهی پاک خواهد شد.

وی افزود: اربعین حسینی پیوند دهنده ملیت ها، نژادها و مذاهب مختلف است، اربعین منظومه ای از خداشناسی و معرف معیارهای تشخیص حق از باطل و معرفی اسلام ناب جهانی بقیه الله الاعظم است، اربعین تجلی گفتمان ستیز با ظلم و استکبار با اسم رمز هیات من الذله است.

هاشمی ادامه داد: دراربعین نشان می‌دهیم که شیعه واقعی یعنی چه؟ کرم و محبت شیعه چگونه است و ثابت میکنیم تشیع ظلم و قمه زنی و خونخواهی نیست و در داقع یک سبک زندگی اسلامی دراربعین رخ خواهد داد.

امام جمعه شهرک طالقانی گفت: حضورمیلیونی زائران که در طول تاریخ اسلام بی سابقه بوده، مقدمه ظهور و موجب ترس دشمن است، این حرکت عظیم به جهانیان نشان خواهد داد که تبلیغات سو علیه شیعیان حقیقت ندارد و معنویت در این مراسم موج می‌زند.

وی با اشاره به ابعاد تروریستی حادثه میرجاوه در سیستان و بلوجستان اظهار کرد: بررسی ابعاد تروریستی این حادثه و 12 تن از بسیجیان بومی و نیروهای مرزی در منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان با خیانت و تبانی عاملین نیروهای تروریستی جیش العدل(جیش الظلم) است که تلاش هایی برای به خطر انداختن امنیت کشور می‌کنند، درواقع این اتفاق همان ادامه اقدام تروریستی اهواز است وقتی که دیدند بااین فشارهای اقتصادی کشور ما تکان نخورد، دست به کارهایی زدند تا امنیت کشور را مختل کنند اما باید بدانند که این کارها بزدلانه است و ان شالله بزودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوشمالی سختی به آنها خواهد داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی بااشاره به دیدار مقام رهبری و نخبگان خاطر نشان کرد:از مسوولین امر میخواهیم که ازاین نخبگان برای حل مشکلات کشور در رده های میانی مدیریتی از این ظرفیت استفاده کنند، این نخبگان در واقع یکی از رویش های انقلابند که در کشور،استان و شهرستان می‌توان از آنها و نقطه نظراتشان استفاده کرد.

وی افزود: خوشبختانه در شهرستان با کمبود مدیر مواجه نیستیم اما میبینیم که اکثر ادارات با سرپرست اداره می‌شود و بعضا مشاهده شده که برخی از این سرپرستان دو جا مشغول کار هستند، آیا در شهرستان کمبود نخبه و مدیر داریم؟ از نماینده مجلس، فرماندار و مسوولین امر می‌خواهیم که در این قضیه ورود کنند تا شاهد چنین مسائلی نباشیم

 

خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها بااشاره به مناسبت اصلاح الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی توسط رهبر انقلاب اسلامی بیان کرد: تدوین چشم انداز و سند 50 ساله کشور پس از 7 سال به اتمام رسیده است، سند 50 ساله کشور که سند پیشرفت است و پیشرفت زمینه توسعه است.

وی افزود: در غرب وقتی حرف از توسعه می‌شود فقط به بعد مادی توجه می‌کنند،اما این سند 50 ساله نه ئر بعد مادی بلکه در معنویت و جهان بینی و پیشرفت و ایدئولوژی برنامه دارد و خوشبختانه از نظر منابع اسلامی پیشرو هستیم و نیاز نیست دنباله رو دشمنان و تبعیت ازآنان باشیم.

هاشمی در ادامه گفت:سندی که نگاهش مادی گرایانه و فرد محور نیست و ان شاالله پس از بازنگری طی دوسال آینده و در قرن 15 شمسی طبق این چش انداز حرکت کنیم و بتوانیم شاهد پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.

 

امام جمعه شهرک طالقانی بیان کرد: از فرماندار شهرستان انتظار داریم که جلسات شورای اداری شهرستان نه فقط در مرکز شهر بلکه درمناطق محروم و حواشی شهر برگزار شود و همچنین کرسی خدمت موضوع دیگری است که هر مسوولی می‌تواند جمعه ها بعد از نماز وقتش را به حضور در بین مردم اختصاص دهد تا فاصله مسوولین ومردم کم شود و پای درد ودل و مشکلات مردم بنشیند.

وی با انتقاد از وضعیت آب شرب و بهداشت شهرستان عنوان کرد: وضعیت بهداشت،سلامت وآب شرب منطقه اسف بار است که چرا مردم مناطق مختلف شهرستان آب شرب را خریداری می‌کنند؟! با وجود این ظرفیت های عظیم و غول های صنعت پتروشیمی کشور که در منطقه متمرکز شده اند زیبنده این شهرستان نیست که وضعیت آب شرب اینگونه باشد

هاشمی در پایان بیان کرد: این معضل تا کی ادامه خواهد داشت؟ شرکتهای پتروشیمی منطقه در قبال مسوولیت های اجتماعی خود چه تمهیداتی اندیشیده اند؟ برخی از شرکت ها برای اینکه عوارض آلایندگی ندهنداز فیلتر تصفیه هوا استفاده می‌کنند در حالیکه اینها نیزآلاینده هستند، این ها در بحث سلامت چه خدماتی را ارائه داده اند؟ آیا درصدی را خودشان متقبل شدند؟ امیدوار هستیم مسوولین و متولیان از این ها بازخواست کنند که در این بخش ها چه خدمات ارزنده ای انجام داده اند؟

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر